Kohti entistä parempaa palvelua - Toimintaperiaatteemme

Asiakaspalvelumme kokosi uudet yhteiset toimintaperiaatteet maaliskuussa 2017 järjestetyssä työpajassa Latvian Jūrmalassa. Tavoitteena oli käydä läpi asiakaspalvelun toimintaperiaatteita ja päivittää niitä vastaamaan nykyaikaisen myynnin ja asiakaspalvelun osatekijöitä. Uudet päivitetyt toimintaperiaatteet ovat työpajassa käytyjen keskusteluiden tulosta.

Arvostamme positiivista asiakaskokemusta, ja siksi toimintaperiaatteemme perustuvat hyvän asiakaspalvelun tarjoamiselle. Uskomme, että laadituilla toimintaperiaatteilla on merkittävä vaikutus asiakaskokemukseen. Kaikkiin yhteydenottoihin vastaaminen ja nopean palvelun tarjoaminen osoittaa, että pidämme lupauksemme. Tarkasti kuunteleminen ja selkeiden vastausten antaminen asiakkaan tilanteen mukaan tarkoittavat meille, että asiakkaillemme tarjotaan parhaat mahdolliset ratkaisut. Pidämme yhteyttä säännöllisesti osoittaaksemme, että huolehdimme ja arvostamme asiakkaitamme. Kohtelias ja ammattitaitoinen kohtelu osoittaa, että kunnioitamme asiakkaitamme. Tilauksen tarkistaminen ja varmistaminen ennen lähettämistä osoittaa, että olemme luotettavia.

Koko asiakaspalvelumme noudattaa samoja toimintaperiaatteita maantieteellisestä sijainnista riippumatta. Tietojen ja taitojen päivittäminen auttaa meitä jatkuvasti kehittymään alallamme.